zondag 2 november 2014

this or that tag


 

door:Romy



1. lange mouwen of korte mouwen?
korte, veel shirts hebben korte mouwen, en ik vind ze veel fijner zitten.

2. jurken of rokken?
jurken, ik vind het veel eleganter en je kan er veel leuke jasjes op dragen.


3. streepjes of ruitjes?
   streepjes, ik vind ruitjes een beetje boers staan en streepjes erg hip



4. teenslippers of sandalen?
   teenslippers, sandalen vind ik een beetje uit de tijd! en teenslippers zitten veel frisser.

5. sjaals of hoedjes?
   sjaaltjes, ik heb er niet veel maar toch ben ik gek van sjaaltjes, ze maken je outfit helemaal af!


6.oorknopjes of oorhangers?
   oorhangers, ik vind oorknopjes een beetje basic, oorhangers stralen meer uit.

7. kettingen of armbanden?
   ik vind het heel lastig maar ik denk dat mijn aandacht uiteindelijk sneller   naar kettingen gaan.  

8. hakken of platte schoenen?
   hakken, ik ben helemaal gek van hakken! dus daarom zou ik daar voor   kiezen. maar platte schoenen zitten ook wel fijn! :)

9. jasjes of vestjes?
   vestjes, vestjes vind ik fijner zitten. maar jasjes zien er ook wel chique  
en stoer uit.

10. bronzer of blush?
     blush, ik vind het mooi hoe je je gezicht gelijk kan maken.

11. lipgloss of lipstick?
     lipgloss, vind ik persoonlijk mooier maar lipstick gebruik ik ook best vaak.

12. eyeliner of mascara?
     mascara, ik heb oranje haren dus ook lichte wimpers, die je bijna niet ziet dan is mascara een
goed middel om de kenbaarder te maken.

13. foundation of concealer?
     concealer, zo kan je puisten en andere plekjes verbergen.

14. nude of kleur?
kleur, ik vind het iets gewaagder, en het straalt meer uit.

15. oogschaduw in vaste vorm of oogschaduw in poedervorm?
     vastevorm, ik vind het makkelijker om aan te brengen.

16. kwasten of sponsjes?
     kwasten, sponsjes zijn veel grover en kwasten iets precieser  

17. opi of china glaze?
    opi, ze hebben meer varieatie's met glitters.

18. lang of kort?
     lang vind ik mooier maar ook weer niet te lang.

19. acryl of natuurlijk?
    acryl, ze zijn meestal mooier van vorm. maar als je gewone nagels  
goed verzorgd kan dat ook.

20.felgekleurd of donker?
    felgekleurd, het staat vrolijker maar in de winter draag ik liever donkere kleuren

21. met nailart of zonder nailart?
     met nailart, ik draag het nooit maar toch vind ik het leuker staan.

22. parfum of bodyspray?
     parfum, dat ruik je langer en sterker.

23. lotion of bodybutter?
     bodybutter, het is dikker en ik vind het fijner.

24. douchegel of zeep?
     douchegel, zo'n blok zeep vind ik wat onhandig in gebruik.

25. krullend of stijl?
     stijl, het staat bij mijn hoofd wat mooier.

26. knot of paardenstaart?
     eigenlijk geen van beide, maar als ik het bij andere mensen  
bekijk zou ik voor een knot gaan.

27. schuifspeldjes of clipjes?
     schuifspeldjes, ik vind het wat volwassener staan.

28. haarlak of gel?
     haarlak dat spray je erop en gel daar krijg ik meestal van die 
vette handen van.

29. lang of kort?
     lang, ik vind het jammer dat ik zo dik haar heb want anders had ik zeker lang haar gehad.
En je kan er ook veel meer mee doen.

30. licht of donker?
     licht, donker tekent heel snel je gezicht en je lijkt er heel snel bleek van

31. lok of pony?
     lok, ik vind een pony persoonlijk niet egt mooi.

32. los of vast?
     los, dat staat wat voller en ik vind het altijd wel mooi staan.

33. regen of zonneschijn?
    zonneschijn, ik houd ervan om in de zon te liggen.

34. zomer of winter?
     zomer, de temperatuur is dan lekker warm. maar schaatsen vind ik ook wel leuk.

35. herfst of lente?
     lente, ik vind het altijd schattig om al die pasgeboren dieren te 
zien.

36. chocolade of vanille?
     chocolade, ik vind het heerlijk om soms een stukje te nemen ;)   maar chocolade en vanille         
bij elkaar is ook lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten