dinsdag 25 november 2014

De zogeheten kerst truien.

door: Romy



'De zogeheten kerst truien'
Ik weet dat het nog sinterklaas is maar,ik  heb nu toch al informatie over kerst truien veel lees plezier!

Wat heel erg hip is 'deze winter 2014/2015' zijn de zogeheten kerst truien,
Ik vind ze er erg leuk uitzien ook al weet ik niet of ik er nou in zou gaan lopen.
Even een voorbeeld wat ik nou niet of juist wel zou aantrekken.
(Deze komen bij de primark vandaan en zijn denk rond de 10-15 euro)



Niet:                                                                                                   Wel:























________________________________________________________________________

Er zijn natuurlijk heel veel 'foute' maar ook hele leuke kerst truien.
Dit kwam op het nieuws en ik was er erg enthousiast van en dacht hier schrijf ik wat over.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien wel iets aan hadden.
Hebben jullie zo'n trui of ga je er 1 kopen laat het me weten.  


                                        -xxx- Romy 

Fijne avond nog! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten