zondag 30 november 2014

5 december!



Door: Lotte







5 december,
De dag waar ik als klein kind altijd naar uit keek.
Zat vanaf 4 uur s'middags al te wachten op de bank.
Kreeg geen hap door mijn keel en luisterde heel goed of ik al geklop hoorde.

Hoewel ik nu niet meer zo excited ben vind ik het nog steeds een leuke dag.
Maar ik ben waarschijnlijk niet enige met de issues dat ik een beetje inspiratieloos ben.
Hoewel ik voorgaande jaren vaak een beetje sneaky mijn verlanglijstje doorgaf,
dacht ik dit jaar: ik zie wel wat ik krijg.
Maar voor jullie heb ik wel een paar leuke dingentjes om te vragen.
Lekker budget maar wel heel leuk.
(al deze producten komen bij de Xenos vandaan)



Bluetooth handschoenen

1. Bluetooth handschoenen


Deze spotte ik al in het krantje, je kan via je handschoenen telefoneren.
Super leuke en handige gadget.  €14,99







December Cadeautips 10 tot 20 euro 2014

2.Hanglamp met ijzerdraad

    Deze lamp is in verschillende vormgevingen te koop,
    en heeft een beetje een industriele look.
                                                         vanaf €12,99






December Cadeautips onder 5 euro 20143. kookboeken

 Kookboeken zijn altijd handig om te hebben.
 Vooral leuke originele zoals deze met smarties €1,99










December Cadeautips boven 20 euro 2014

 4. Spiegel

En als laatste zijn ook spiegels bij mij zeer geliefd.
Dit is een hele grote en kost €39,99
Maar je hebt ze in verschillende maten









Dit was het artikel voor vandaag.
Hopelijk hebben jullie een fijn sinterklaas,
en tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten