maandag 10 november 2014

my favorites: winkels

door: Romy

                        'mijn top 5 favoriete winkels'       


1. primark
              
de primark staat bij mij zeker op nummer 1!
ik vind het een fantastische winkel, ze gaan met de mode mee en de prijzen zijn vallen zeker te betalen.
je gaat daar weg met een grote tas voor zeker tussen de €90,- en de €100,- weg.
hier zie je de primark van Almere deze is niet de grootste maar erg overzichtelijk verder zijn er nog veel meer primarken, zeker een aanrader om er een keer langs te gaan.


2. H&M


de h&m is zeker ook een goede winkel ik heb daar ook een aantal items van wat, betreft kleding, vandaan en dat bevalt me heel goed.
de h&m zit over heel Nederland verspreid maar ook over de hele wereld.
natuurlijk zijn de prijzen duurder dan de primark maar de h&m is ook heel goed betaalbaar. 
ook een aanrader






3. van haren 
de van haren is zeker ook een goed (schoenen) winkel.
ik heb hier ook mijn schoenen vandaan omdat ik liever goedkope schoenen wil, dan hele duren die ik dan 2 jaar lang draag.
maar de van haren schoenen zijn van hele goede kwaliteit.
uit mijn hooft is Grace land 1 merk die ze daar hebben.


 < zelf heb ik deze schoenen deze                                                                                    waren €30,- euro >


4. hema

de hema vind ik ook een hele leuke winkel!
ze hebben er van alles van kleren tot zuivel producten en DIY spullen.
ook is het niet heel duur ook kan je er ontbijten voor €1,- heel goedkoop dus.
via de internet site kan online spullen bestellen.
je kan het thuis laten leveren, maar ook in 1 van de winkels op komen halen.
zeker ook weer een aanrader.


5. action
de action vind ik ook een een mega leuke winkel , ook deze winkel is erg goedkoop en heeft van alles.
* kleding            
* eten                
* woon decoratie
* accessoires    
en nog veel meer
ook deze winkel valt heel goed te betalen
ook een aanrader!


________________________________________________________________________

ik merk dat mijn keuze winkels het meest naar hoe goedkoop het is.
ik denk dat heel veel mensen hun keuzes daar heen gaat. (is dat bij jou nou ook zo? zet een reactie.bij de comments en laat weten waarom)
 ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
 staat hier nou een winkel tussen, waar je nog nooit bent geweest ga er zeker eens een keer langs!

bedankt voor het lezen en doe een duimpje of +1tje omhoog!

      -xxx-                                                    









Geen opmerkingen:

Een reactie posten