vrijdag 31 oktober 2014

4 lekkerste stamppotten

door:Lotte


De winter is in aantocht, de salades zijn de deur uit en de boerenkool komt erin.
De stamppotten zijn bij ons in de winter erg favoriet!
Van andijvie tot zuurkool.
Vinden jullie dat ook zo lekker? Ik wel in ieder geval.
Vandaag mijn lekkerste stampotten voor jullie.
Have fun!






  1. Andijvie stamppot
 
Voor degene die het niet weten,
andijvie stamppot is rauwe andijvie met aardappel puree,spekjes en een gekookt eitje.
Vaak doen wij er ook nog yoghurtdressing overheen,
dat maakt het plaatje helemaal compleet.


   









  1. Boerenkool stamppot

  Lekker met stamppot jus en worst,
  persoonlijk houd ik meer van slagersworst
  dan van bijvoorbeeld Unox.
  verder is er niet veel meer aan toe te voegen.
  







  3. Zuurkool stamppot
             
              Ook zuurkool stamppot is een grote favoriet.
              Thuis eten wij het altijd met ananas, dit geeft
               het toch een extra smaak.
               Super lekker!








    
  1. Rode kool stamppot

      En als laatste staat op nummer vier Rode kool stamppot
     Ook lekker met een zurig appeltje er doorheen.
      Zelf eet ik het niet zo vaak, maar als ik het eet geniet ik
      er wel dubbel van!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten