zondag 26 oktober 2014

all about autumn tag



door:Lotte


all about autumn tag

Daar is hij dan, mijn eerste artikel, aan de titel konden jullie wel raden waar hij over gaat.
De klok werd vannacht terug gedraaid, de frisse ochtenden zijn weer terug gekomen,
de winterkleding is uit de doos! 
Ja, ja het is toch echt Herfst!
Daarom heb ik voor jullie de enige, echte all about autumn tag.
Veel leesplezier!

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Ik denk dat het toch wel thee is, maar dan specifiek denk de smaken autumn storm en caramelised pear.
Deze zijn heel kruidig maar toch zoet door het fruit, echt een topcombinatie!

Laat je leukste muts/wanten zien
Zelf heb ik gewoon basic wanten en muts, maar ik heb bij de primark wel hele schattige gezien,
dus daarom laat ik die zien.
Deze kan je zowel met vingertoppen als zonder dragen, dus dat is bijvoorbeeld ideaal voor kranten doen.
Zo kan je de kranten nog wel goed vasthouden zonder dat je handen heel erg koud worden.


Naar welke muziek luister je in de herfst?
Ik merk dat ik de laatste tijd op YouTube meer door scroll naar de akoestische muziek, bijvoorbeeld titanium of nobody's perfect vind ik erg leuk om naar te luisteren.
https://www.youtube.com/watch?v=e0r3zbGvfYk(titanium)
https://www.youTube.com/watch?v=8djxgiE0iyc(nobody's perfect)

Welke parfum ga het meest dragen deze herfst? 
In het najaar ga ik vooral voor de wat warmere geuren, deze zijn lekker kruidig en wat sterker.
Dit is perfect voor het najaar,ik heb niet echt een favoriet,
alles wat in de kruidige en warme kant komt is al goed!

Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
De appel,kaneel van de action.
Ze zijn er zowel in kleine waxinelichtjes als in grote kaarsen,
voor ieder wat wils en ze zijn zo lekker!
Echt geloof me als je ze een keer geroken hebt wil je niks anders meer!
Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Ik vind de aardtinten van de herfst heel mooi, gewoon lekker naturel en kan elke dag.
ik gebruik hiervoor het eyeshadow palette van de primark.

 photo DSCN0167_zpsc696c1c5.jpgIk gebruik dan vooral de eerste,tweede en vierde kleur van het palette.
De vierde gebruik ik ook voor mijn wenkbrauwen.
Super voor de herfst!









Go to herfst moisturizer?
Ik ben niet echt van de moisturizers, gewoon omdat ze niet helpen.
Als mijn huid echt heel droog is dan gebruik ik een bodybutter, dat is het enige dat helpt.
zo blijft mijn voorhoofd toch vrij van droge plekjes.

Wat is je favoriete herfstsnack?
KRUIDNOTEN! sowieso,bij ons thuis gaan er elk jaar meerdere zakken doorheen.
vooral die met chocolade en de marsepeinen aardappelen zijn ook mijn favoriet.

Hoe ga je verkleed met Halloween? 
Ik vier nooit Halloween, waarom weet ik niet maar dat hebben we gewoon nooit gedaan.
En ik mis het ook niet, bij ons in de buurt komen kinderen altijd langs de deuren voor snoepjes.
Ik vond het altijd wel grappig om te kijken maar had nooit de behoefte om mee te doen.
Dus vandaar dat ik op deze vraag geen antwoord kan geven.

Deze tag heb ik overgenomen van Vera Camilla.












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten