dinsdag 28 oktober 2014

fashion trends

door:Romy
     
'de 5 fashion herfst winter trends 2014’


      
  kenmerken:
  • warme kleuren zoals bijv. bordeux rood en mosterd geel.
  • en vrolijke pastel kleurtjes
  • hippe en modieuze kleding



het skaters rokje
mijn mening:
Ik vind het een heel mooi rokje omdat het boven, 
strak om je middel zit en dan mooi naar beneden valt.
Je hebt ze in verschillende kleuren en printen.
Ik zelf heb een matte zwarte, deze vond ik wel mooi,
en niet te opvallend!
Hij is €10,00 bij de H&M


het warme dikke vest


mijn mening:
Ik vind dit vest heel mooi, en het lijkt me lekker warm!
Ook is het leuk te combineren met een zwart rokje en een spijkervest.
Maar er zijn meerdere mogelijk heden, het is maar net wat bij je past.
Ze zijn er in verschillende kleuren, ik heb ze bij de primark zien liggen.
In de kleuren zwart, grijs en wit, misschien zijn er meerdere kleuren maar waren die toen uitverkocht.
Als ik bij de primark ben neem ik er zeker eentje mee!
Deze zijn  €15,- p.p.
het houthakkers blouse


mijn mening:
Deze vind ik geweldig!
De kleuren en het patroontje, wat erin zit vind ik erg mooi.
Ik heb deze nog niet maar als ik hem tegen kom, is de verleiding denk heel groot om hem niet te kopen.
Deze kan je ook met heel veel dingen combineren.
Volgens mij hebben ze hem bij de primark voor €10,-  bij de H&M hebben ze hem  voor €20,00



de  sweaters


mijn mening:
Sweaters vind ik ook hele leuke items, ze zitten lekker zijn warm en je kan ze goed combineren. Ook dit zie je vaak terug in de trends van de herfst en winter. Je hebt ze in verschillende kleuren en printen. je hebt hele Basics maar ook met een printje of een heel terugkomend plaatje.
Ik denk dat als je het heel goedkoop wil houden, dat je miss €15,- kwijt bent maar er zijn ook duurdere sweaters. Maar het is een keuze van jezelf wat je er voor wilt geven.


 de schoenen

De bovenste rij zijn meer herfst schoenen, en de onderste rij meer winter schoenen.
Wat vind ik van de bovenste rij:
Leuke en vrolijke kleuren dat is het eerste wat me opvalt. En dat het ballerina’s zijn, zelf heb ik deze schoenen niet , maar vind ze wel heel leuk. Als je deze schoenen goedkoop wilt ben je ongeveer denk ik €20,-  €30,- euro kwijt.
de onderste rij:
hele leuke enkel laarsjes met een basic kleur,                     
 en dan een leuk bandje eraan wat ,het een leuke toevoeging geeft!
zelf heb ik ook dat soort laarsjes,
die van mij zijn zwart en hebben touwtjes,
met zwartje kraaltjes eraan om de schoen heen.
als je zulke schoenen wilt zijn ze bij de van haren €30,-

dit was het artikel voor vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten