zondag 7 december 2014

Kerst decoratie

door: Romy


~ kerst decoratie ideeën ~

Eigenlijk is het heel makkelijk om je kamer te decoreren.
als ik aan kerst denk dan denk ik aan:







kerstboom/kerstboompjes/kerstballen
(sfeer)verlichting
gezellig eten

hiermee kunnen we vast wel iets leuks doen!
laten we beginnen met de 'kerstboom'

kerstbomen kan je op verschillende manieren, kleuren, en vormen versieren. laten we kijken naar deze kerstboom! ->
deze heeft witte tinten met rieten en stenen sterre, ook hangen er een soort bloemen aan.
maar je er ook iets roods in kunnen hangen. ook zijn er verschillen in maten.
keuzen genoeg dus!
winkels waar je heen kan:
* intratuin  voor boom en decoratie
* hema     voor decoratie
* action    voor decoratie en kleine neppe kerstboompjes
* Xenos   voor decoratie en kleine neppe kerstboompjes

nu de (sfeer verlichting)

dit is ook niet zo lastig. 
ik denk dan aan:
waxinelichtjes 
kerst verlichting 

er zullen er nog wel een paar zijn maar ik hou het bij dit hier een paar plaatjes voor ideeën.

hier zo heb je een paar ideeën.
deze houders zou je ook zelf kunnen maken.
als jullie een DIY willen laat het me weten!
dit maakt je kamer toch net iets gezelliger!
ook is dit niet lastig om te maken/vinden.
waar kan je dit vinden?
action
Xenos
big bazar        of de kringloop




  


Als ik naar dit plaatje kijk dan wordt ik helemaal vrolijk.
Wat ziet dit er gezellig uit, was dit mijn kamer maar! hihi 
Denken jullie dat ook?
Dit is ook makkelijk om aan te brengen, lukt het nou niet zelf!? vraag het aan je vader, opa, of buurman, ze helpen je graag!
hier kan je bij de ....... terecht:
action
Xenos
big bazar
en dat soort winkels.


gezellig eten! 'mmm'

als ik aan de kerst denk denk ik toch wel aan gezellig eten met vrienden en familie. mensen waar je van houdt!
<- dit plaatje van ik wel heel grappig en cuté! ach kijk toch.
heel moeilijk is het niet als ik zo kijk heb je nodig:
* 2 bruine boterhammen
* 1 cherry tomaatje
* 1 ei
* en iets van stroop of bruine suiker
niet heel moelijk dus!
welke winkels vind je dit nou? 
plus
lidl 
alberthein
jumbo
aldi
émte




bedankt!

leuk dat jullie dit weer gelezen hebben! 
ik vind het heel leuk om te doen,
en ik hoop dat er steeds meer mensen gaan kijken/lezen.
Lotte en ik (Romy) willen misschien een youtube acount aanmaken,
om filmpjes te gaan maken, vinden jullie dit nou een goed idee laat het ons weten!

nog een fijne avond! en tot de volgende keer.

xx Romy en Lotte 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten